Expandujte s nami na trh do Rumunska!

FAQ

1. Expanzia

Robíme to čo vieme robiť najlepšie. Expandovať s nami môžete na rumunský trh.

Sme lokálna spoločnosť s lokálnymi hovoriacimi z Oradea, ktorá pozná špecifiká rumunského trhu a vie ich využiť v zákazníckej podpore v prospech vášho e shopu. Spoľahnite sa na nás a my vám budeme dôveryhodným a stabilným partnerom pre váš e-shop v Rumunsku. Zabezpečíme vám komplexné služby ako: zákaznícku podporu, preklady, založenie bankového účtu, založenie firmy, registráciu pre účely DPH, zberné miesto.

Podľa komplexnosti vášho e-shopu proces môže trvať orientačne 45 pracovných dní pri menších e-shopoch, až pár mesiacov pri e-shopoch s väčším počtom produktov.

2. Zákaznícka podpora

Každému z našich partnerov sa snažíme zabezpečiť osobu, ktorá má znalosti slovenského a rumunského jazyka. Takto sa vyhnete jazykovej bariére a vždy máte reálnu komunikáciu medzi vašim e-shopom a rumunským zákazníkom.

Najvyužívanejšie komunikačné kanály pri poskytovaní zákazníckej podpory sú: email, chat, telefón, Facebook a Instagram správa a WhatsApp. Samozrejme, nevyhýbame sa žiadnej forme komunikácie pokiaľ máte vy iné preferencie.

Áno, vieme vám zabezpečiť rumunské telefónne číslo bez viazanosti, podľa požiadavky vám vieme dať k dispozícii aj mobilný telefón.

3. Preklady

Zabezpečujeme kompletný preklad e-shopu, alebo podľa vašej potreby vieme zabezpečiť preklady textov pre google kampaň, Facebook a Instagram posty.

Ak potrebujete autorizovaný preklad pre vaše oficialne dokumenty, neváhajte sa na nás spoľahnúť. Vieme vám zaručiť rýchly, kvalitný a finančne výhodný preklad.

4. Zberné miesto

Pri online nákupe sa veľký počet rumunských zákazníkov informuje o postupe pri vrátení tovaru alebo pri procese reklamovania. Z našej skúsenosti zákazníci lepšie a dôvernejšie privítajú nákup v e-shope, kde tovar vedia vrátiť alebo reklamovať na adresu z Rumunska.

V prípade, že chcete využiť túto našu službu, poskytneme vám adresu, na ktorej bude dostupná osoba PO-PI 8:30-17:00, takto máte zaručené, že každý balík od vášho klienta bude prevzatí a okamžite dostanete o tom informáciu. Takto viete zrýchliť proces reklamácie, čo určite vaši klienti ocenia.

Podľa počtu balíkov zvoz môžeme organizovať raz alebo dvakrát do týždňa, alebo podľa vašej požiadavky a dohody.

5. Právne a daňové poradenstvo

Vieme vám odporučiť a sprevádzať, prípadne poskytnúť pomoc pri založení účtu v banke s menej komplikovanou administratívou. To znamená, pripravit všetky potrebné preklady a dokumenty podľa potreby a vy len prídete do banky kvôli podpisu dokumentov.

Ak ste e-shop a chcete predávať v Rumunsku, rumunská spoločnosť je len výhodou pre vás. Zákazníci kupujú s väčšou dôverou od rumunskej spoločnosti a my vám vieme zabezpečiť kompletný proces.

Ak sa váš e-shop úspešne rozbehol a obrat sa blíži k limitu sumy, za ktorú sa musíte stať platcom DPH v Rumunsku, nemusíte sa obávať, aj toto vieme zabezpečiť.

6. Online marketing

Online marketing nezabezpečujeme, ale na základe úspešných spoluprác a recenzií od našich partnerov vám vieme odporučiť agentúru, ktorá s marketingom v Rumunsku má dobrú a dlhodobú skúsenosť.